W świecie, który potężnie przyspieszył i w którym wszystko jest nieustającą zmianą, warto jest odróżniać istotę zjawisk od kół zamachowych. Rozumieć co jest ważne, a co ważne udaje. Wiedzieć co traci, a co zyskuje siłę napędową.

W tym świecie warto zdobyć mądrą perspektywę, która pozwoli wskoczyć na odpowiednią falę. Albo samodzielnie tę falę wywołać, tak, aby popłynąć jak najdalej.

Jesteśmy, aby Ci w tym pomóc.

Aktualności:

Drodzy Klienci!

4P ma już 20 lat! Sami nie wiemy, kiedy to minęło 😊 Dziękujemy Wam bardzo za współpracę, za możliwość realizowania ważnych biznesowo i ciekawych poznawczo projektów badawczych. Od początku dbamy o wysoką jakość badań pod każdym względem i to się nie zmienia, choć to jak robimy badania zmienia się wciąż. Zmiana jest też wpisana w cele biznesowe każdego badania po Waszej stronie. Lubimy zmiany, dlatego przyglądamy się teraźniejszości, ale i stale patrzymy w przyszłość!

Z radością spotkamy się z Wami przy kolejnym projekcie!

Zespół 4P


Nasz aktualny raport o populacji 50+:
„POST-STARZY – polski konsument 50+ 2023”

4P to agencja badawcza, w której dostarczamy nie tylko dane, ale też rozwiązania. Pomagamy biznesowi w podejmowaniu decyzji, które niosą ze sobą energię i zmianę.

Na bazie naszego 18-letniego doświadczenia, syntezy wiedzy pochodzącej z różnych kategorii, ciągłej pracy nad przenikaniem się naszych indywidualnych doświadczeń, łączenia perspektywy konsumenckiej z wglądem kulturowym, możemy razem z Klientem tworzyć silne i ważne marki, i wyjątkowe doświadczenia ludzi, konsumentów i pracowników.

Nasza praca to: dostarczanie wiedzy i rozwiązań, które pomogą Klientom wykorzystać potencjał zmiany - wykorzystać zmianę istniejącą w środowisku marki, otoczeniu lub wewnątrz organizacji; lub zaprojektować zmianę, która przyniesie wartość.

Wiemy jak to zrobić, bo wyciskamy z danych maksymalnie dużo biznesowo aplikowalnej wiedzy.

Jak możemy Ci pomóc?

Pragniemy poinformować, że w obliczu zagrożenia pandemią COVID-19 od dnia 16.03.2020 r. rozpoczęliśmy pracę w trybie zdalnym. Jesteśmy przygotowani do pełnej realizacji projektów badawczych w trybie ograniczenia lub całkowitej eliminacji spotkań osobistych z klientami lub bezpośrednich wywiadów z respondentami.

W projektach jakościowych sugerujemy dobór metod, dopasowanych do celów badawczych, spośród na przykład: IDI on-line (video w czasie rzeczywistym), FGI on-line (video w czasie rzeczywistym), IDI na czacie (w czasie rzeczywistym), IDI (ankieta pogłębiona z pytaniami otwartymi i technikami jakościowymi) z uczestnikami panelu, Dzienniczki on-line, Bulletin Board, Community on-line, Social Listening.

W projektach ilościowych proponujemy badania on-line na panelu lub na bazach klienta, a także wywiady telefoniczne na próbach losowych, kwotowych lub celowych – na bazach własnych lub klientów. Grupa 4P posiada własny panel on-line.

Zdajemy sobie sprawę, że obecna sytuacja skłania Państwa do optymalizacji zdalnych kanałów sprzedaży i świadczenia usług on-line, a także dostosowania produktów i usług świadczonych tradycyjnie.

Zapraszamy do współpracy.

 

Z przyjemnością odpowiemy na twój brief

Nad naszą nową stroną jeszcze pracujemy. Jeśli chcesz odwiedzić starą kliknij poniżej

4P research mix

Jako badacze przyglądający się na co dzień rzeczywistości, nie mogliśmy nie zadać sobie pytania: jak sytuacja pandemii wpłynie na ludzi, konsumentów, czy też marki?

Już 5 marca, dzień po zdiagnozowaniu pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem w Polsce, ruszył nasz pierwszy sondaż dotyczący postaw Polaków wobec pandemii oraz zachowań w różnych kategoriach konsumenckich, które są konsekwencją tego zjawiska.

Od tego czasu, przeprowadziliśmy już 3 fale badania (w metodologii CAWI, próba ogólnopolska N=1000, reprezentatywna dla Polaków w wieku 18+).

Zebranymi wynikami dzielimy się z Klientami i wszystkimi zainteresowanymi, bo wiemy, jak ważna jest wiedza i dane do podejmowania mądrych decyzji, zwłaszcza w tych niełatwych czasach.

Poniżej znajdziecie linki do pobrania serii infografik, zbierających wyniki tych sondaży.

4 fala pandemii (Październik 2021):
infografika #1 – postawy pro- i antyszczepionkowców

Grudzień 2020:
infografika #1 – wiedza, opinie i zachowania Polaków
infografika #2 – finanse Polaków
infografika #3 – obawy
infografika #4 – wydatki
infografika #5 – finanse/prognoza na 2021
infografika #6 - zwyczaje świąteczne Polaków

Listopad 2020:
Infografika #1 - wiedza, opinie i zachowania Polaków
Infografika #2 - obawy o pracę
Infografika #3 - organizacje społeczne oczami Polaków

Pół roku z pandemią (Wrzesień 2020):
Infografika #1 - wiedza, opinie i zachowania Polaków
Infografika #2 - obawy o pracę
Infografika #3 - finanse Polaków
Infografika #4 - wydatki
Infografika #5 - obawy

Na początku pandemii (Marzec 2020):
Infografika #1 - wiedza, opinie i zachowania Polaków
Infografika #2 - obawy o pracę
Infografika #3 - finanse Polaków
Infografika #4 - zakupy i oszczędności
Infografika #5 - reklama i CSR
Infografika #6 - obawy
Infografika #7 - wydatki
Infografika #8 - łamanie reguł

Czytajcie, zadawajcie nam pytania, piszcie do nas.

Jesteśmy nieustająco w gotowości badawczej, nawet teraz, w trakcie tej szczególnej izolacji społecznej.

Jeśli jesteście zainteresowani udziałem w kolejnej fali naszego Omnibusa napiszcie do: anna.kotkowska/at/grupa4p.pl

A jeśli interesuje Was nasze podejście i propozycja badawcza dostosowana do obecnej sytuacji - również zapraszamy do kontaktu.