O 4P research mix
Od blisko 15 lat pomagamy naszym Klientom odkrywać i interpretować świat konsumenta. Dzięki badaniom rynku doradzamy jak kreować relacje marki z konsumentem, jak zwiększać efektywność marketingu, skuteczność sprzedaży i minimalizować ryzyko działań biznesowych.
Firma badawcza 4P research mix powstała w 2003 roku z inicjatywy pionierów i propagatorów badań w Polsce, którzy do dzisiaj w ramach pracy dla organizacji branżowych aktywnie uczestniczą w budowaniu standardów w badaniach marketingowych.
Prowadzimy badania jakościowe i ilościowe w pełnym zakresie: od metodologii poprzez realizację w terenie, do analiz i rekomendacji. Specjalizujemy się w badaniach ad hoc i badaniach trackingowych dopasowanych do celów biznesowych Klientów w obszarach: trendy konsumenckie, rozwój nowych produktów, segmentacja rynku, psychografia konsumentów, badania cenowe i szacowania popytu, badania marki i komunikacji, shopper marketing, badania satysfakcji i lojalności, marketing referencyjny oraz badania rynku medycznego.
W rankingu firm badawczych PTBRIO 2016 znajdujemy się na liście TOP 10 firm w Polsce realizujących badania dla branż: handel hurtowy i detaliczny, sektor publiczny, media elektroniczne i telekomunikacja.
Realizujemy badania społeczne związane z tematem edukacji i rynku pracy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
Prowadzimy również badania tematyczne i projekty specjalne, np.:
- Psychograficzna segmentacja polskich konsumentów 4faces
- Trendy konsumenckie:
- Segmentacja konsumentów 50+
- Design Trend Guide 2012/3013 - trendy w projektowaniu opakowań
- Teczka Trendów 2012, TECZKA mikroTRENDÓW 4P/2013, Rodzina, ach rodzina...Teczka Trendów w rodzinie 4P/2017
- Wylogowani. O zmęczeniu technologią.
- Pożyczalscy
- Postawy konsumentów wobec kryzysu – monitoring
Nagrody:
III Nagroda Publiczności - Kongres PTBRIO i OFBOR 2013
II Nagroda Publiczności - Kongres PTBRIO i OFBOR 2011
I Nagroda Publiczności - Kongres PTBRIO i OFBOR 2010
II Nagroda Publiczności - Kongres PTBRIO i OFBOR 2008
Klienci o naszej agencji *
- buduje wartościowe rekomendacje (I miejsce w rankingu),
- badacze czują się współodpowiedzialni za kształt i wyniki projektów (I miejsce w rankingu),
- rozumie potrzeby mojej firmy i rynek, na którym działamy (II miejsce w rankingu),
- dobrzy organizatorzy badań np.: kontrola terminów, rzetelność (I miejsce w rankingu),
- badacze wzbogacą wnioski z badania o szerszą wiedzę ekspercką (I miejsce w rankingu),
- badacze są komunikatywni, łatwo się z nimi współpracuje (I miejsce w rankingu),
- oferują dobry stosunek ceny do jakości badań (II miejsce w rankingu),
- potrafią dostosować rozwiązania badawcze do potrzeb klienta (I miejsce w rankingu),
- dbają o jakość realizacji badań, w tym jakość pracy ankieterów (I miejsce w rankingu).
* Badanie "Wizerunek Branży Badawczej 2013"