Oferta / Obszary badawcze / Customer Experience

Customer Experience

Konkurencyjny rynek i świadomy konsument stawiają nowe wymagania wobec marek. Wygrywają te, które dostarczają pozytywnych, a nawet fantastycznych doświadczeń swoim klientom.

Zyskuje na znaczeniu  świadome zarządzanie zasobami firmy, tak aby  dostarczać klientom najlepsze doświadczenia, które budują ich zaangażowanie, które z kolei przekłada się na lojalność klientów, zwiększenie ich wartości, ograniczenie churn-u, a także na rekomendacje, a w konsekwencji pozyskanie nowych klientów.

Wspieramy Customer Experience Management (CXM)  badaniami na każdym etapie: strategii, projektowania, implementacji i monitorowania.


AKCEPTUJ [X]
Ta strona uzywa cookies. Korzystajac ze strony wyrazasz zgode na uzywanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przegladarki.Dowiedz sie wiecej o celu ich uzywania i zmianie ustawien cookie w przegladarce. Szczegoly znajdziesz w naszej polityce plikow cookies.