Usługi finansowe
Rynek finansowy podlega dynamicznym zmianom, narasta konkurencja, pojawiają się nowatorskie oferty i rozwiązania mające przyciągnąć nowych klientów zarówno na rynku bankowym jak i ubezpieczeniowym.
Działania te wspierane są silną komunikacją wielu instytucji finansowych, co z kolei powoduje mało czytelny, a czasem wręcz skomplikowany obraz rynku dla konsumenta.
• W jaki sposób konsument ma te informacje przetworzyć i porównać?
• Jak do niego mówić żeby zauważył i docenił różnice?
• Jakie produkty i usługi finansowe zaoferować, żeby zwrócił na nas uwagę?
• I wreszcie: jak go zadowolić i związać na stałe?
Na te i wiele innych pytań potrafimy znaleźć odpowiedzi w oparciu o liczne doświadczenia badawcze zdobyte na rynku usług finansowych, zarówno w segmencie klientów indywidualnych jak i firm. Wspieramy strategiczne decyzje marketingowe i wprowadzanie nowych produktów. Pomożemy Ci poznać Twoich klientów.
Oprócz niestandardowych rozwiązań dopasowanych do indywidualnych potrzeb naszych Klientów oferujemy m.in:
• Testy komunikacji
• Badania efektywności kampanii reklamowych
• Badania U&A (zachowań i postaw na rynku finansowym)
• Segmentacje klientów
• Badania wizerunku instytucji finansowych
• Optymalizacje cech produktów i usług finansowych
• Badania popytu na nowe produkty i usługi
• Analizy działań i oferty produktowej konkurencji
• Badania satysfakcji i lojalności klientów
• Badania jakości obsługi w placówkach i infoliniach (Mystery Shopping, Mystery Caller)