Trendy / Lepsi my! Teczka trendów dobrego życia 4P/2018

Lepsi my! Teczka trendów dobrego życia 4P/2018

Stres, hałas, nieregularny sen, problemy z nastrojem i wewnętrzną równowagą, z jednej strony ciągła potrzeba stymulacji, a z drugiej strony nadmiar bodźców, to – jak potwierdzają badania – coraz częstsze zmartwienia konsumentów na całym świecie.

W odpowiedzi pojawiają się nowe trendy i mody, które koncentrują się na poszukiwaniu spokoju, równowagi, wsparcia dla ciała i umysłu. Dostrzegalne zmęczenie perfekcjonizmem powoduje, że konsumenci na całym świecie szukają bardziej empatycznych komunikatów na temat tego, co oznaczają dzisiaj „dobre życie”, „dobre ciało”, czy „wiek dojrzały”. „Zdrowe życie” staje się koncepcją postdemograficzną. Pociągając zarówno młodszych, jak i starszych, manifestuje się w modzie, kulinariach, szeroko rozumianych stylach życia, zahaczając nawet o takie dziedziny jak design, urządzanie wnętrz, czy nowe technologie.

Każdy z nas szuka dobrostanu inaczej. Dla jednych to może być medytacja, a dla innych sport ekstremalny. Jedni chcą kąpać się w dźwiękach, inni zanurzyć w leśnych ostępach, a jeszcze inni – w przeręblu. Jedni poszukują piękna w wyrafinowanych technologicznie metodach pielęgnacyjnych, a inni w całkowitej naturalności. Co i rusz pojawiają się nowe propozycje, coraz szerszy jest wachlarz nowych ofert, rozwiązań i idei. I coraz bardziej uświadamiamy sobie konieczność holistycznego podejścia do naszego „dobrostanu”.

„Lepsi my! Teczka trendów dobrego życia” to wiedza o różnych trendach i ścieżkach, jakimi konsumenci podążają obecnie w poszukiwaniu dobrostanu. W raporcie opisujemy najbardziej inspirujące i nośne, aktualne tendencje w obszarze szeroko rozumianego wellbeing. Przedstawiamy 10 trendów (32 sub-trendy), ich diagnozę, potencjał i manifestacje zarówno w Polsce, jak i w krajach, w których są bardziej zaawansowane.

Raport desk research uzupełniony został badaniem ilościowym przeprowadzanym w styczniu 2018 r. na populacji Polaków 18-70 l. (korzystających z Internetu), które pozwoliło skwantyfikować niektóre postawy i zachowania będące manifestacjami trendów w Polsce.

Dlaczego warto sięgnąć po raport?
•    Znajdziecie tu Państwo wiedzę o różnych trendach i ścieżkach, jakimi konsumenci podążają obecnie w poszukiwaniu dobrostanu.
•    Dowiecie się, jaki jest potencjał marketingowy i czym tak naprawdę jest dzisiaj nowe „wellbeing”.
•    Uzyskacie pełen dostęp do wyników badania ilościowego, przeprowadzonego w styczniu 2018 r. na populacji 18-70 l., które pozwoliło skwantyfikować niektóre postawy i zachowania będące manifestacjami trendów w Polsce.

Zapraszamy do pobrania infografiki ilustrującej wybrane dane, dotyczące zdiagnozowanych i opisanych w raporcie trendów dobrego życia.
A ponadto możecie Państwo pobrać:
- Fragment raportu „Lepsi my! Teczka trendów dobrego życia 4P/2018” – pełny opis jednego z 32 sub-trendów trendów „LEPSZY UMYSŁ”.
- Spis treści raportu „Lepsi my! Teczka trendów dobrego życia 4P/2018”

Wszelkich informacji na temat raportu „Rodzina, ach rodzina. Teczka Trendów w rodzinie 4P/2018” udzieli Państwu Anna Kotkowska anna.kotkowska@4prm.com, +48 500 166 893



OFERTA
AKCEPTUJ [X]
Ta strona uzywa cookies. Korzystajac ze strony wyrazasz zgode na uzywanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przegladarki.Dowiedz sie wiecej o celu ich uzywania i zmianie ustawien cookie w przegladarce. Szczegoly znajdziesz w naszej polityce plikow cookies.