Trendy w usługach finansowych 2017 technologia, marketing, konsument
Wspólnie z infuture hatalska foresight institute opublikowaliśmy raport „TRENDY W USŁUGACH FINANSOWYCH 2017 technologia, marketing, konsument”, którego celem jest wskazanie najważniejszych trendów technologicznych, socjoekonomicznych i społecznych, które branża finansowa powinna uwzględnić w swoich działaniach w najbliższym czasie.
Raport ten jest także próbą odpowiedzi na rozmaite pytania:
• Jaką strategię powinny obrać tradycyjne instytucje finansowe, aby nie tylko przetrwać, lecz także wzrosnąć w świecie dynamicznych zmian, automatyzacji, bez oddziałów?
• Jak rozwijać własną innowacyjność?
• Po które z technologii sięgać w pierwszej kolejności i dlaczego?
• Jak najlepiej odpowiadać na potrzeby swoich użytkowników?
• W jaki sposób się z nimi komunikować?
250 stron inspiracji, 30 trendów, ponad 450 przykładów wykorzystania trendów przez marki w Polsce i na świecie.
Zapraszamy do zapoznania się z pełnym opisem zawartości raportu do pobrania TUTAJ.