Wiedza / Kongres Badaczy / Kongres Badaczy 2008

Kongres Badaczy 2008

W 2008 roku przygotowaliśmy 5 wystąpień i otrzymaliśmy II Nagrodę Publiczności za wystąpienie "1,2,5... Czy konsumenci potrafią liczyć?".

Nasze wystąpienia:

1.Włodzimierz Daab i Lech Komendant: "Wykorzystanie Propensity Score do poprawy wnioskowań z wyników badań marketingowych".

2. Agata Grabowska i Michał Danielewicz: "Marki z Naszej Klasy".

3. Anna Ostafin-Sajnóg, Julia Świc oraz Michalina Truszkiewicz (TESCO): "Trzech graczy - rodzic, dziecko, hipermarket - niełatwa gra".

4. Agata Grabowska, Agnieszka Pilawska, Tomasz Dulinicz oraz Elżbieta Łęgosz (PLAY): "1,2,5... Czy konsumenci potrafią liczyć?".

5. Paweł Wójcik: "Osobowość konsumenta a używanie produktu określonej marki".

Ponadto Małgorzata Olszewska poprowadziła sesję: O co nie pytać, w co nie wierzyć, gdzie szukać. Długa droga od szczerych odpowiedzi do prawdziwej wiedzy oraz  sesję: Jeśli to nie badanie, to mam mnóstwo do powiedzenia.

AKCEPTUJ [X]
Ta strona uzywa cookies. Korzystajac ze strony wyrazasz zgode na uzywanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przegladarki.Dowiedz sie wiecej o celu ich uzywania i zmianie ustawien cookie w przegladarce. Szczegoly znajdziesz w naszej polityce plikow cookies.