Wiedza / Kongres Badaczy / Kongres badaczy 2016

Kongres badaczy 2016

Szukając odpowiedzi na pytanie: "Jaka jest dzisiejsza młodzież?" postanowiliśmy na tegorocznym Kongresie opowiedzieć o kilku najważniejszych zjawiskach, które targetu „dzisiejsza młodzież” dotyczą. 

„Adulting”, czyli odraczanie dorosłości, to trend nowy, czy stary? Na czym polega i skąd się bierze? Co oznacza dla jednostek i dla naszej kultury? Jakie są przejawy i manifestacje tego trendu w różnych dziedzinach i wreszcie, jakie są sposoby adresowania trendu przez marki. Prezentacja dr Basi Frątczak-Rudnickiej do pobrania TUTAJ.

Ania Mazerant opowiadała o tym, na czym polega fenomen gwiazd youtube’a i gamersów? Jak tworzyć marki kierowane do ”gimbazy”? Jak wykorzystywać potencjał zjawisk internetowych dla ”klasycznych” marek? "Hajsy, zasięgi, letsplayerzy, czyli jak się wybić na gamingu?" TUTAJ.

Jak mówić do młodych ludzi oraz jak budować marki, które im się podobają? Czy należy się bać nowoczesnego marketingu kładącego nacisk na penetrację, a nie lojalność konsumentów? Jak odnieść sukces w trudnych zmieniających się ciągle czasach? "POPkulturowy Monster, czyli o rozdźwięku między treściami konsumowanymi przez pokolenie youtube, insta i snapa." Michała Lutostańskiego i Tomka Użarowskiego do pobrania TUTAJ.

AKCEPTUJ [X]
Ta strona uzywa cookies. Korzystajac ze strony wyrazasz zgode na uzywanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przegladarki.Dowiedz sie wiecej o celu ich uzywania i zmianie ustawien cookie w przegladarce. Szczegoly znajdziesz w naszej polityce plikow cookies.