Wiedza / Prezentacje / Labradudle, sznudle i inne kundle, czyli o subtelnościach modelowania wyboru konsumenckiego

Labradudle, sznudle i inne kundle, czyli o subtelnościach modelowania wyboru konsumenckiego

Wystąpienie Lecha Komendanta na XII Ogólnopolskim Kongresie Badaczy Rynku i Opinii, który odbył się 13 i 14 października 2011r. w Warszawie.

Wystąpienie dotyczyło modelowania wyboru konsumenckiego. Lech opisał znaczenie „właściwego" użycia narzędzi służących do budowania modeli, możliwych do wykorzystania w szczególności w sytuacji wprowadzania na rynek nowych produktów, modyfikacji oferty rynkowej, rozszerzania linii produktowej itp.

Abstrakt wystąpienia na stronie www.kongresbadaczy.pl

Lech Komendant - O subtelnościach modelowania wyboru konsumenckiego from 4P research mix - Poland on Vimeo.

 

AKCEPTUJ [X]
Ta strona uzywa cookies. Korzystajac ze strony wyrazasz zgode na uzywanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przegladarki.Dowiedz sie wiecej o celu ich uzywania i zmianie ustawien cookie w przegladarce. Szczegoly znajdziesz w naszej polityce plikow cookies.