Wiedza / Śniadania z 4P research mix / 30 marca 2012 - Design Trend Guide 2012

30 marca 2012 - Design Trend Guide 2012

Połączyliśmy siły i kompetencje badaczy rynku, projektantów i strategów. Prześledziliśmy trendy społeczne i konsumenckie, aby na ich tle nakreślić mapę trendów w designie. Co ważne i unikatowe, w naszej pracy położyliśmy szczególny nacisk na obserwację rynku opakowań FMCG w Polsce.

Podczas śniadania pokazaliśmy manifestacje trendów głównie na przykładach opakowań, ale nie tylko. Opowiedzieliśmy między innymi o tym, dlaczego na jednej półce spotykają się opakowania futurystyczne i nostalgiczne, i że warto stworzyć opakowanie na wino, które potem możesz powiesić na drzewie.


Na śniadanie zaprosiliśmy klientów, którzy uczestniczą w procesie budowania produktu, opakowania lub identyfikacji marki na poziomie strategii i konceptów. Spotkanie odbyło się w piątek, 30 marca 2012 w BusinessLink, na trzynastym piętrze Zebra Tower w Warszawie.

Projekt zrealizowaliśmy wspólnie z agencją projektową Czteryczwarte Brand Design oraz przy współpracy z socjolożką kultury – Agatą Nowotny, krytykiem Designu – Agnieszką Rasmus-Zgorzelską. Konsultacja merytoryczna: Barbara Frątczak-Rudnicka (4P research mix) oraz Agnieszka Jacobson-Cielecka - szefowa School of Form, dziennikarka, krytyk i kuratorka designu.

Zapraszamy do skorzystania z oferty badań marketingowych w procesie rozwoju nowych produktów, ich opakowań i komunikacji marketingowej. W sprawie oferty prosimy o kontakt z Małgorzatą Olszewską, Wiceprezes 4P research mix, tel.: +48 22 565 27 50

Zobacz trendy w designie opakowań - Design Trend Guide.

 

 

 

 
 
 
 
 

AKCEPTUJ [X]
Ta strona uzywa cookies. Korzystajac ze strony wyrazasz zgode na uzywanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przegladarki.Dowiedz sie wiecej o celu ich uzywania i zmianie ustawien cookie w przegladarce. Szczegoly znajdziesz w naszej polityce plikow cookies.